Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Denizli

Valilikler

T.C. Baklan Kaymakamlığı
T.C. Baklan Kaymakamlığı
T.C. Baklan Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam İmza Yetkileri Yönergesi Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Kurumsal Kimlik
  • BAKLAN
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Etik Komisyonu Kamu Hizmet Standartları Tüketici Hakem Heyeti Başkanlığı İnsan Hakları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular İlanlar
  • İLETİŞİM
°C
14
Ekim2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • İmza Yetkileri Yönergesi
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
    • Kurumsal Kimlik
  • BAKLAN
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Etik Komisyonu
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Tüketici Hakem Heyeti Başkanlığı
    • İnsan Hakları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • İlanlar
  • İLETİŞİM
 

Baklan Kaymakamlığı Sos. Yar. Day. Vakfı Müdür Alımı İlan Bilgileri

30.09.2025

BAKLAN SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI MÜDÜR ALIMI İLAN BİLGİLERİDİR

 

KURUM BİLGİLERİ

Kurum Adı/Unvanı:  BAKLAN SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI

Adresi: GÜRLÜK MAHALLESİ DENİZLİ CADDESİ NO:32/A DENİZLİ/BAKLAN

Telefonu: 02587812360

Faks no: 02587812349

TALEP/BAŞVURU BİLGİLERİ

Meslek Adı: VAKIF MÜDÜRÜ (Daimi Personel)

Açık İş Sayısı: 1

Niteliği (Geçici/Daimi): (Belirsiz Süreli Sözleşmeli Daimi Personel)

Deneme Süresi: 2 Ay

Başvuru Tarihleri:  13/10/2025 – 20/10/2025

Başvuru Adresi: GÜRLÜK MAHALLESİ DENİZLİ CADDESİ NO:32/A DENİZLİ/BAKLAN

İrtibat Kişisi: NURETTİN KAYA

Unvanı: VAKIF MÜDÜR V.

Telefonu: 02587812360

E-posta: baklansydv@hotmail.com

GÖRÜŞME MÜLAKAT BİLGİLERİ:

Yer       : Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı Toplantı Salonu

Tarih   :  23/10/2025

Saat     :  14:00

 

ÇALIŞMA ŞARTLARI

Çalışma Adresi: Baklan Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı

Çalışma Süresi: Belirsiz Süreli (Daimî)

 

Çalışma Saatleri: 08:00-17:00

 

MÜRACAAT KOŞULLARI

BAKLAN SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFINA 1 ADET VAKIF MÜDÜRÜ ALIMINA İLİŞKİN İLAN

Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları personelinin norm kadro ve standartları, iş tanımları, nitelikleri, özlük hakları ve çalışma şartlarına ilişkin esasları doğrultusunda, Baklan Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Mütevelli Heyetinin 29/09/2025 tarih ve 9 sayılı toplantı kararı gereği 1 adet Vakıf Müdürü alınacaktır. Adaylarda aranacak şartlar ve istenilen belgeler aşağıda belirtilmiştir.

ADAYLARDA ARANAN NİTELİKLER

  1. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak
  1. Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak
  1. 18 yaşını bitirmiş olmak ve 40 yaşını doldurmamış olmak

              ç- Erkek adaylar için Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak ya da askerlikle ilişkisi bulunmamak

  1. Kamu haklarından mahrum bulunmamak
  1. 26/09/2004 tarihli ve 5237 sayılı Türk ceza kanunun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, ,irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkum olmamak.
  1. Adli Sicil Kaydı Bulunmamak
  1. Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut engeli veya akıl hastalığı bulunmamak.

ÖZEL ŞARTLAR

Baklan Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfında çalışmak üzere Vakıf Müdürü unvanı ile alınacak belirsiz süreli daimi personelde aranacak özel şartlar

  1. 4 Yıllık Yükseköğretim Kurumlarının birinden mezun olmak,
  2. MEB ya da üniversite onaylı Muhasebe Eğitimi Sertifikasına sahip olmak (Bankacılık, Bankacılık ve Finans, Bankacılık ve Sigortacılık, Finans ve Bankacılık, İktisat, İşletme, Maliye, Muhasebe ve Finans, Muhasebe ve Finans Yönetimi, Muhasebe, Finans ve Bankacılık, Uluslararası Finans ve Bankacılık, Uluslararası İşletme, Uluslararası İşletme Yönetimi, Uluslararası İşletmecilik ve Ticaret, Uluslararası Ticaret, Uluslararası Ticaret ve Finansman, Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik, Uluslararası Ticaret ve Lojistik) bölümlerden mezun olanlardan bahsi geçen sertifika aranmayacaktır.
  3. Yükseköğretim Kurulu Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından 2024-2025 yılına ait Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSS P3 puan türünde en az 60 puan almak,
  4. Kamu sektöründe veya özel sektörde toplam en az 7 yıllık iş deneyimine sahip olmak,
  5. Son altı aydır Denizli İlinde ikamet ediyor olmak,
  6. Görevini devamlı yapmasına engel herhangi bir kronik hastalığı ve mazereti bulunmamak.
  7.  B sınıfı ehliyete sahip olmak

 

         BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BİLGİLER

  1. Başvuruda bulunacak adaylar başvurularını; https://vakifilan.aile.gov.tr adresinden 13/10/2025- 20/10/2025 tarihleri arasında yapılacaktır. Bu tarihten sonra yapılan başvurular geçersiz sayılacaktır.
  2. Başvuru sonucunda tüm adaylar istenen belgelerin asıllarını göstererek bir fotokopisini 21/10/2025 tarihi saat 17:00’ a kadar Baklan Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı’na şahsen teslim etmeleri gerekmektedir. Posta ile yapılan başvurular geçersizdir.
  3. Başvuru sırasında kurumumuz tarafından aranan belgeler incelendikten sonra eksik belgesi olanlar veya aranan niteliklere uymayan başvurular kabul edilmeyecektir.
  4. Tüm adaylara evraklar kontrol edilip teslim alındıktan sonra vakıf personeli tarafından “Evrak Teslim Alındı Belgesi” verilecektir.
  5. Mülakata girmeye hak kazanan adayların listesi, mülakat tarihi ve mülakat yeri Baklan Kaymakamlığı web sitesi üzerinden ilan edilecektir. Bu ilan tebliğ niteliğinde olacağından adaylara ayrıca tebliğ yapılmayacaktır.
  6. Vakfımız personel alıp almamakta serbesttir.
  7. Gerçeğe aykırı beyanda bulunan veya gerekli şartları taşımadıkları sonradan anlaşılan başvuru sahipleri, göreve başlatılmış olsa dahi görevlerine son verilecektir. Bu yüzden hiçbir

hak talep edilemez.

 

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER

Adayların Vakıf Müdürlüğüne Teslim Etmesi Gereken Belgeler

 

  1. İş başvuru dilekçesi (Vakıf tarafından verilecektir.)
  1. Diploma
  1. Adli sicil belgesi
  1. Kimlik fotokopisi
  1. Çalışmaya engel olmayacağını görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut veya akıl hastalığı veya vücut sakatlığı ile özrü bulunmadığına ve her türlü iklim koşullarında her türlü taşıtla seyahat etmeye engel olmadığının dair bir hastaneden alınacak sağlık raporu(Sadece yerleşmesi yapılan adaydan istenecektir.)
  1. Ehliyet fotokopisi
  1. İkametgâh belgesi
  1. Özgeçmiş
  1. Son 6 ay içinde çekilmiş 2 adet fotoğraf
  1. MEB ya da üniversite onaylı Muhasebe Eğitimi Sertifikası
  1. Askerlik durum belgesi (Erkek adaylar İçin)
  1. 2024 veya 2025 yılına ait KPSS (P3 puan türünde) sonuç belgesi
  1. Sağlık beyanını bildirir belge (Vakıf tarafından verilecektir.)
  1. Vukuatlı nüfus kayıt örneği

       15) Kamu sektöründe veya özel sektörde toplam en az 7 yıllık iş deneyimine sahip olduğunu gösterir SGK Hizmet Döküm Belgesi veya çalıştığı kurum tarafından çalıştığı yıl sayısını ve adayın kimlik bilgilerini belirtir belge

BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ YERLEŞME SONUÇLARININ DUYURULMASI VE ATAMA YAPILMASI

  1. İlan sonucunda alınacak personel sayısının 5(beş) katı kadar kişi geçerli KPSS P3 puanına göre en yüksek puandan başlayarak sistem tarafından sıralanır ve mülakata çağrılır.
  2. Baklan Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışama Vakfı Mütevelli Heyetince “Vakıf Müdürü” olarak sözleşmeli personel alımı ile ilgili mülakata hak kazanan adayların ilan edilen niteliklere uygunluğu incelenecektir.
  3. Adayların evrakları üzerinde yapılan kontrollerde istenilen pozisyon için şartları uygun olmayan ya da yanlış beyan verdiği tespit edilen adaylar tutanağa bağlanarak başvuruları kabul edilmeyecektir.
  4. Adayların mülakatı heyet tarafından genel kültür, genel yetenek, branş alanı, vakıf iş ve işlemleri vb. hakkında sözlü sorular şeklinde yapılacak, adaylar değerlendirilirken vakıf görevleri ile ilgili olarak kişilik özellikleri, liyakat, uygun biçimde giyinme, kendini ifade etme yeteneği, algılama yeteneği, özgüven, bilgilerini aktarabilme becerisi vb. özellikler dikkate alınacaktır.
  5. Mülakat komisyonu, mülakat sonucu Vakıf Müdürlüğü için 1asil 1 yedek belirler. Asil olarak seçilen aday için f bendi uygulanır.
  6. Mülakat sonucunda alınacak personel için personel işe giriş formu doldurularak sonuç sistem üzerinden Genel Müdürlüğe bildirilir. Yapılan kontroller neticesinde Genel Müdürlük tarafından işe alım koşullarının taşıdığı tespit edilen kişi sistem üzerinden vakfa bildirilir ve işe başlatılır.
  7. Verilen süre içerisinde başvurmayan, başvurup ataması yapıldıktan sonra görevine başlamayan ya da aranan şartları taşımadığı sonradan anlaşılması durumunda atama iptal edilecektir.
  8. Sözlü sınava girmeye hak kazananların listesi en geç 22/10/2025 tarihinde Baklan Kaymakamlığı web sitesinden www.baklan.gov.tr duyurulacak, ayrıca vakfın 02587812360 numaralı telefonunda da öğrenilebilecektir.
  9. Deneme süresi 2 ay olup taraflar bu süre içerisinde iş sözleşmesini ihbarsız ve tazminatsız feshedebilirler.
  10. Vakfımız personel alıp almamakta serbesttir.
  11. Mülakat sonuçları Kaymakamlık web sitesinden www.baklan.gov.tr duyurulacaktır.

 

MÜRACAAT YERİ VE İLETİŞİM BİLGİLERİ

 

Müracaat Yeri  : https://vakifilan.aile.gov.tr/ adresinden online yapılacak ve evraklar Vakıf Müdürlüğüne elden bizzat adaylar tarafından teslim edilecektir.

Kurum Adı        : Baklan Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı

İrtibat Telefon : 02587812360

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Erişilebilirlik
  • Kullanım ve Gizlilik
  • Resmi Gazete
Gürlük Mahallesi Denizli Caddesi No: 32/A Baklan/DENİZLİ
0258 781 2350
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız
  • Erişilebilirlik Menüsü (Ctrl + y)

    Erişilebilirlik Menüsü Ctrl + y ile açılır
  • Metni sesli okur
  • Metin satırları arasındaki boşluğu artırır
  • Bağlantıları renkli arka planla vurgular
  • Metin boyutunu artırır
  • Tüm metni sola hizalar
  • Daha büyük bir imleç kullanır
  • Okumayı kolaylaştırmak için yatay bir kılavuz ekler
  • Okuma alanını vurgulamak için maske ekler
  • Disleksi dostu bir yazı tipi uygular
  • Renk kontrastını artırır
  • Renk doygunluğunu kaldırır
  • Renk doygunluğunu azaltır
  • Renk doygunluğunu artırır
  • Tüm resimleri ve arka plan resimlerini gizler
  • Tüm erişilebilirlik ayarlarını sıfırlar.